poniedziałek, 2 września 2013

Po OMP

Weekend minął, a z nim OMP w WHI. Liczyłem na pro gry - były, na pasioną integrację - była. Na wynik nie liczyłem - ale tak jakoś wyszło:) z wejścia do topki jest zadowolenie, zwłaszcza, że scena krakowska miała w T16 5 zawodników - Boreas, Keil (niech mówią co chcą - to są krakusy), Stach, no i ja z Borinem, któremu bucholce dały 16stkę. Niech żyją te małe i te zwykłe;)
Generalnie rozpisywał się nie będę - w 16stce przegrałem z Jaszczurem - Mistrzem Polski - gra pouczająca i przyjemna. Próbowałem się jakoś dostosować do comba po "obejrzeniu"  pierwszej gry, ale w trzeciej już zabrakło amunicji;] Gratulacje raz jeszcze, pro pomysł, driver jeszcze lepszy.

Wielkie dzięki dla grupy przygotowawczej - Borin, Zipi, Morphine. Dla orgów eventu - obsuw żadnych, ni fakapów nie zanotowałem;] Wrzucam jeszcze tylko dwa małe wykresy.
Destro przeważało również w Topce.
I na koniec moja talia z OMP. Resztę prędzej czy później obejrzycie tutaj
Do następnego..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz